16 de des. 2012

ELS MEUS PROJECTES

No sé com començar mai les entrades al bloc, som bastant indecisa, supòs que per això sempre tenc molts de projectes començats i cap o gairebé cap acabat.

   Ara mateix tenc en marxa:
       -- vestit de punt, per la meva filla (que esteim esperant) --- a punt d'acabar, possiblement demà estarà acabat.
       -- llibre de cançons infantils de feltre cosit a mà, també per la meva nina --- queda fer la portada i les fulles.
       -- Munyecos infantils amb tela, feltre i altres materials (amb la màquina de cosir), per regalar als amics --- tenc alguns fets però encara en vull fer molts més.
       -- Jaqueta (bé suplement o afagit) de porteo, per portar a la meva petitona quan neixi (ho faig a les classes de costura encara em queda un poc, esper tenir-ho abans de necessitar-ho!!)
       -- Mei Tai, només tenc el patró i la tela. Així que és un projecte en tota regla, sense començar!!

 D'idees sense començar en tenc moltes, moltes, moltes... apuntades a una llibreta, però no veig el moment de començar-les ja que som supernovatilla amb les manualitats i encara em costa molt trobar els materials que vull. Al meu favor he de dir que a Formentera esteim molt limitats a l'hora d'adquirir els materials que ens agradarien. Res, que els he de cercar per internet i encara estic mirant tendes on-line per poder comprar però per internet en lloc de navegar, sempre naufrag així que sempre acabo mirant altres coses i encara no he trobat cap pàgina o tenda, el que és igual a dir que encara no he comprat res!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada