30 de des. 2012

PROBLEMES AMB EL BOLSO DE BUHOS

L'altre dia vaig començar el SAL (bolso de buhos) i m'han anat sorgint dubtes. Alguns els he anat esquivant i d'altres m'han tirat la moral al terra i no se si m'animaré a acabar-lo.
No sé si ja ho havia dit, suposo que si, però això és la primera cosa que faig amb la técnica de PATCHWORK i clar, no és tan fàcil com pareix ni molt manco.

DUBTES:
0- He trobat a faltar un apartat de materials (com la llista d'ingredients de les receptes de cuina)
1- Els patrons ja venen amb el marge de costura? (faré que sí)
2- Hi ha un fil aposta per "acolchar a mano"? (Sí, però a la merceria no n'he trobat, així que ho faré tot un poc a la meva: fil gruixat de poliester!!)
 * Aquí vaig superar la primera part, la cara de davant perquè "se acolchava" només la cara de davant i la boata.
3- UFFFFF!!! Ara és on m'han vengut tots els dubtes. He "acolchar" la part de darrera del bolso, aquí tenim la cara de fora, la boata i el forro i diu que s'ha "acolchar" tot junt. Molt bé, no en tenc ni idea!!! com faig perquè la banda de fora quedi igual que la de dins?? Partim que el fil no és el que toca per fer aquests tipus de treballs, començ a cercar com he de fer per "acolchar" i em trob que també es necessiten unes agulles especials (molt primes i curtes), em poso a cercar i trobo una que igual em servirà, doncs no! no passa el fil!!! Seguiré cercant l'agulla que em serveixi!!!
També he cercat per internet tipus "de alcochado" i resulta que les pinten a la tela amb un retolador que desapareix amb l'aigua!!

*** Ara he decidit tornar a posar-me a "acolchar" la banda de darrera del bolso, després de llegir unes indicacions per internet a veure si em va minimament bé!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada