11 de febr. 2013

RETO AMIGURUMI RELÁMPAGO

Aquí teniu el primer troç del que és el meu primer amigurumi. M'ha agradat tant i tant que m'he apuntat a un nou repte, que consisteix en fer 30 amigurumis durant tot l'any!!! Estic tan emocionada que he pensat que els faré de menjars, així la meva petitona podrà jugar amb ells!

Bé, que aquesta entrada és per mostrar-vos el primer troç de la FOCA i aquí vos deix la foto!


Com podeu veure no es perfecte però per ser el primer amigurumi que faig estic supercontenta del resultat, malgrat hi ha moltes errades. Per exemple: he cosit un braç més alt que l'altre  ;(  però no passa res! També vaig tenir problemes a l'hora de tancar les peces, però na Jazmín m'ho va explicar més detallat i la pròxima vegada me quedarà millor!!

2 comentaris:

  1. Te ha quedado super chulo el amigurumi de la foquita.
    En cuanto a mi espacio, no te creas, esta ordenado para la foto, y tejer la verdad lo hago en el sofa :)

    ResponElimina
  2. Olá

    Está a ficar muito bonita a tua foquinha. Boa continuação.

    Beijinhos
    Helena

    ResponElimina