17 d’abr. 2013

SAMPLER UFFFFFFF!!

Mira que me du pel camí de l'amargura el quadret número 5!! Doble W!! UFFF!! Després de fer i desfer i fer, refer i tornar a fer, a mí aquest quadret no me surt!!
Per començar me queda massa gran en proporció als altres quadrets. A més per que fos més o menys com els altres m'han sobrat moltes files. I com ja m'he cansat (per ara, perquè en tenir temps segurament ho tornaré a provar) aquí vos deixo la foto del que m'ha sortit (que clar aquest no crec que el pugui ficar a la nostra SAMPLER!!)

Doble W

Si algú em pot donar alguna indicació perquè el pugui fer bé estaré encantada!! 

EDITAT: Per cert, vaig a agafar el premi que va concedir la Jazmín per fer aquest quadret però haguès estat millor que el titol fos PACIENCIA (perquè l'he acabada unes quantes vegades intentat que me sortís i mira, només he arribat a això!!).




JIJIJI!! És el meu primer premiiiiiiii!!! (malgrat no sé si m'ho mereixo del tot, perquè com sabeu bé, bé no m'ha sortit, però com a tothom me fa molta il·lusió tenir un premi i posar-ho al blog!)

He de donar el premi a 10 persones!!! (uff no en conec a tantes, si només conec a la gent que fa la sampler, practicament, i ja han rebut el premi!!!)
Em pensaré bé a qui els he de donar i proximament ho pubicaré!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada