14 d’ag. 2013

Hola de nou!!

Hola a tothom!!
Feia molts mesos que no escrivia! Però avui he tengut una estoneta per connectar-me, així que he decidit passar a saludar!.
I clar... Fer una ullada als blogs de les companyes que fan manualitats i com no, totes han fet, com sempre, unes coses guapisimes i jo m'he mort d'enveja sana!!
Per tant, he decidit, ara que ja estic més acostumada a ser mare i estar 24h pendent de la menuda, a cercar una estoneta cada dia per seguir amb els projectes que tenc en marxa i començar algun nou!!
Per començar vull mostrar-vos una manta que estic fent per la menuda, està treta de la revista Tricotar n.3, es la que surt en portada! He de dir que la revista recomana els fils Natura dmc però jo la vaig començar començar a Fomentera i allà només vaig trobar els fils Anchor StyleWriter creativa, vaig elegir els fils gruixats. Com he fet algunes errades he hagut d'inventar-me alguns canvis però el resultat m'agrada!! (Però pesa un poc massa). Aquí vos deixo algunes fotos del procés!











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada