14 de febr. 2013

Els meus projectes

Com vos he dit fa un moment, m'he donat compte que tenia molt abandonades les entrades dels meus projectes, així que ara mateix l'actualitzaré un poc. (He de confesar que m'he enganxat a aixó de teixir amb altra gent a través de la xarxa. Els SAL, CAL. KAL, reptes, tejijuntas... ha estat una autèntica droga i no me puc aturar cercar i apuntar-me a tot el que trob, no sé si tendré temps d'acabar-ho tot!!!)

Ara fa temps que no escribia i tenc un poc desfasat el blog. Però avui actualitzaré l'apartat dels projectes que tenc en marxa. 

Així queda a dia d'avui:

   Ara mateix tenc en marxa:
     1 -- vestit de punt, per la meva filla (que esteim esperant) --- a punt d'acabar, possiblement demà estarà acabat. (ACABAT)
     2 -- llibre de cançons infantils de feltre cosit a mà, també per la meva nina --- queda fer la portada i les fulles.
     3 -- Munyecos infantils amb tela, feltre i altres materials (amb la màquina de cosir), per regalar als amics --- tenc alguns fets però encara en vull fer molts més. Segueix fent més i més.
      4 -- Jaqueta (bé suplement o afagit) de porteo, per portar a la meva petitona quan neixi (ho faig a les classes de costura encara em queda un poc, esper tenir-ho abans de necessitar-ho!!) (amb màquina de cosir) (ACABAT)
      5 -- Mei Tai, només tenc el patró i la tela. Així que és un projecte en tota regla, sense començar!! (amb màquina de cosir)
      6 -- Mocador o bufanda, hem va ensanyar ja fa uns anys una cosina meva aquest patró per fer bufandes a ganxet,  ahir me'n vaig enrecordar i com tenia la llana vaig començar-lo. I si tot va bé no em queda massa per acabar-lo! (ACABAT)
      7 -- SAL de bolso de buhos, també m'he apuntat al sal que han proposat les bessones de patch. Serà la meva primera feina de patchwork a veure si no és molt dificil!! (comença dia 26 de desembre)  (ACABAT)
      8 -- Naixement de punt de creu, aquest tocaria ser el projecte nº1 perquè crec que va ser el primer que vaig començar ja fa molt temps i que de tant en tant vaig recuperant.
      9 -- 2º Vestit de punt per la meva filla (que encara esperam, avui feim 39 setmanes) Jajaja, la petitona va neixer al dia següent de fer aquesta entrada!!! (a dia d'avui té gairebé un mes!!)
     10-- Pitets per les babetes de la nena i alguns per regalar a les seves amigues (algunes ja han nasqut i d'altres encara les esperam).  (En faré més!!)
     11-- Sourels per Esther Carrió (la meva cosineta petita)- Encara no els he començat però crec que ja tenc els patrons!! Me falta elegir la tela.
     12-- Sabates per infants-- Un projecte de que fa estona me ronda pel cap, però encara no n'he feta cap!. JA HE FET LES PRIMERES!!! (evidentment per la petitona) Clar en farè més i més!!
     13- Organitzadors pel cotxe (per les coses de la petitona)
     14- Organitzador per la bossa del cotxet (per dur els bolquers i les tavalloletes i tot el necessari per canviar a la petitona)
     15- A costura, estic canviat el forro al meu abric que estava espatllat.
     16- Funda pel coixi de lactancia.
     17- Estoig per les agulles de punt i de ganxet
     18- Calendari 2013
     19- Quadres (els tenc en ment però no sé si hauré d'esperar a l'estiu per tenir acabat aquest projecte!)
     20- Falda de punt per la petitona.
     21- Pantalons cagats per la petitona.
     22- Peucs a joc amb el vestit per la petitona.

De moment això, no sé quant ho faré però es lo que tenc en ment!!!


1 comentari:

  1. Mare meva quants projectes!! T'he conegut a traves del reto amistoso. Et segueixo. Quan vulguis estas comvidada a casa meva.

    Petons

    ResponElimina