11 d’ag. 2014

Preparant nous projectes

Després de molts de mesos sense passar per aqui i amb moltes entrades pendents, vull mostrar-vos la primera prova per l'hivern... 

(... Una calorada!!!!) 
Pero estic contenta amb el resultat. Si, si,  he de fer unes modificacions i... Si, la seva parella! 

També aquest mesos d'estiu m'he apuntat a classes d'anglès... Bé, continuo igual, me costa moltíssimmmmm!!! Això sí, l'academia la vos recoman a tots els mallorquins Academia Manacor (vos posaré el link que des del telèfon no ho se fer!!!)

El mes de juliol m'he apuntat a classes de patchwork a Ca na Marisa (Capdepera). Ara no tenc les fotos del que vaig fer però vos ho aniré mostrant. De moment vos ensenyaré una bosseta per posar els torcaboques.
(Ja vos posaré la foto on surti acabada i amb la seva germana petita!)

Ara vos he de fixar que la petitona em reclama!!! Besades i bona nit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada