14 de set. 2014

Setembre 2014

Mare meva, feia un munt que no entrava per aquí!! Avui m'he adonat que tenia moltes entrades tipus esborrany que no havia publicat (segur que es perquè no estan acabades, però ara les he publicat i ja ho aniré arreglant!).

Aquest mes es l'any nou, si si si, perquè jo (com supòs que molta altra gent) em regeixo pel calendari escolar, així que ara començ l'ANY NOU i clar, com és normal, carregat de bons propòsits!

Per començar m'he apuntat a un repte del blog chispitashilosysonrisasdecolores que ja ens proposa un repte per Nadal i, no se com anirà però de moment ho intentaré fer! 
Per si voleu apuntar-vos aquí teniu
 (Des de iPad no se fer l'enllaç però a la foto teniu l'adreça del blog).

Bé, esper tornar per aquí més prest!!! 
Fins una altra!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada